Selecteer een pagina

Jurgen de Ruiter van PCAP promotional. Vertelde ons hoe op te vallen door middel van promotionele producten. Op een beurs krijg je 100 pennen in je hand gedrukt, maar maakt dat indruk, of breekt dat het ijs? Maar een pen in de vorm van een stok, met de zin: Wij zijn de stok achter de deur, dat blijft bij. Promotionele producten moeten iets toevoegen en ook later makkelijk/goed te gerbuiken zijn door dedene die het product krijgt. Jurgen van PCAP Promotional wist nog veel meer voorbeelden te maken en legde haarfijn uit hoe je het meeste uit je promotionele producten haalt en waarom.

"Hier heb je een vismarker"

je voelt je namelijk als een vis in het water bij ons

Wil jij ook langskomen? Dat kan!

Elke eerste vrijdag van de maand staat gratis de koffie klaar en een heerlijk stuk taart. Elke week is er een spreker en heb je ruim de tijd om te netwerken. Ben je nog geen ondernemer, maar wil je wel heel graag de stap nemen, dan ben je uiteraard ook van harte welkom.

Share This